مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 22:502020-06-25فرهنگي

برگزیدگان مرحله اول جایزه ملّی شعر جم معرفی شدند+اسامی


پس از ارزیابی های کمیته علمی و تلاش اعضای دبیرخانه و مسئول کدگذاری آثار، برگزیدگان مرحله اول جایزه ملی شعر جم معرفی شدند.

- ایسنا/بوشهر دبیر جایزه ملی شعر جم گفت: پس از ارزیابی های کمیته علمی و تلاش اعضای دبیرخانه و مسئول کدگذاری آثار، برگزیدگان مرحله اول جایزه ملی شعر جم معرفی شدند.

مجید اجرایی با بیان این که جایزه ملی شعر جم در 13 بخش برگزار شده است، عنوان کرد: این بخش ها شامل شعر موزون (کتاب منتشر شده، کتاب منتشر نشده و شعرهای غیر مجموعه ای)، شعر آزاد (کتاب منتشر شده، کتاب منتشر نشده و شعر های غیر مجموعه ای)، نقد شعر (کتاب منتشر شده و آثار منتشر شده در مطبوعات) و بخش ویژه جم (کتاب شعر منتشر شده، کتاب شعر منتشر نشده، شعرهای غیر مجموعه ای، کتاب پژوهشی منتشر شده و کتاب پژوهشی منتشر نشده) است.

وی افزود: با پایان یافتن داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جایزه ملی شعر جم، 110 اثر در بخش های مختلف که بیشترین امتیاز را کسب کردند برگزیده شدند که در مراسم اختتامیه جایزه، نفرات نهایی و برتر هر بخش معرفی می شوند.

دبیر جایزه ملی شعر جم تصریح کرد: روند اجرایی این جایزه از 20 آذرماه سال 98 آغاز شد که در طی مدت یک ماه و 20 روز مهلت ثبت نام، بیش از 3 هزار اثر از 700 شاعر در سراسر کشور به دبیرخانه رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مرحله اول جایزه ملّی شعر جم معرفی شدند+اسامی

برگزیدگان مرحله اول جایزه ملّی شعر جم معرفی شدند+اسامی